|  | 

Zdrowie

Cukier poprawia nastrój.

img-responsive

Spożywanie dużej ilości cukru sprawia uczucie zadowolenia i podnosi dobre samopoczucie, niestety wpływa to źle na nasz organizm. Cukier można zastąpić innymi produktami, które są dla organizmu korzystne. Takimi produktami są truskawki, winogrona, cytrusy. Nasz humor poprawi też dodatek orzechów makadamia, pistacjowych, piniowych, laskowych czy włoskich.

 

Dobre działanie mają również migdały, nasiona lnu, dyni i słonecznika, są bogate w selen oraz witaminę B i białko które stanowią wspaniałe źródło kwasów tłuszczowych. Orzechy i nasiona w porannej owsiance pełnych płatków zbożowych, z suszonych owoców i otrąb to zastrzyk pozytywnej energii od samego rana. Węglowodany złożone, obecne w płatkach, razowym chlebie czy pełnoziarnistych makaronach działają dłużej i podobnie jak jedzenie produktów bogatych w cukry proste, wspaniale poprawiają nastrój. Nieoceniony wpływ na nasze samopoczucie mają również kolory i aromaty. Jeżeli talerz będzie pełen barw zawartych w owocach i warzywach to na pewno poprawi się nastrój. Organizm potrzebuje dostawy glukozy, białka i wielonienasyconych kwasów tłuszczowych, magnezu wapnia potasu. Dostarczymy je więc w najbardziej wartościowej w formie a wygramy z melancholią, brakiem energii i zmęczeniem.

cukier-poprawia-nastroj

ABOUT THE AUTHOR